lauantai 4. kesäkuuta 2011

Odotettu rakas ihana kaunis kesä!

Voi ku su parveke näytti nätiltä, sama tikaskeiju ku mullaki, 
ja kirpparipuputki siellä!!! :D
Mä tuu josku paikanpäälle tarkistaa miltä siellä livenä näyttää.

Mulla oli nii vahva aikomus siivoo tää naulakko, laiti kellonki herättää 08.30 
ja aatteli et ehin hyvi saada sen kuntoo enne muita puuhasteluita. 
Piti raahaa siit jotai takkei ja tarpeettomia Narniaan odottelee syksyy, 
ja kattoo Narniasta jotai kesäsempiä kenkiä sun muita toho eteisee hilluukilluu.


Mutta ku mä heräsi, nii kello näytti jotai hiuka muuta ku 08.30...

Mäpä si siirryi tyyne rauhas keittiöö aamupalastelee ja aatteli vaa et 
"Nooh, josko sitte josku toiste..."

 Naulako etee e o vieläkä tehy yhtää mitää, 
mut muuta mukavaa puuhaa oli kyllä.

Muistathan sä Sattarin? Se kävi moikkaa mua!

Sattari toi juhlan kunniaks JuhlaMokkaa, ja Söörille TurkinPippuri-tikkarin.
Ja mulle  I H A N A N  Pionin! <3
Ja me tehtii kahvia... >.< Ja mikä vielä järkyttävämpää; Sattari joi sen!!!
 Mu o iha oikeesti PAK-KO ostaa joku härpäke 
mikä vois auttaa mu kahviholisti-ystäviä meillä vieraillessa... :)

Käytii myös kirpparikierroksella, ja kyllähä sitä jotai taas tarttu mukaa...

Tää oli nii liikuttavan herkkä, oli iha pakko ostaa, 3e.
Nää oli just mu kokoo, ja kivat jalkaa, kans 3e.
Tän puisen rannekorun mä sai kaupanpäälle ku ostin yhen noista vanhoista pulloista.
Ja kultainen Sattari anto mulle lähtiessää tän söpön pöllö-rintamerkin jonka oli ostanu Faces-festareilta.








Kato mite paljo tää o ehtiny jo aukee! LUV IT!!!
Mä polkasi tänääki käymää kirpparil, löysi itelleni tällässe vaalee,
vähä bolero-tyylise neuletaki. 
Olikoha tää 2,50e.

Lisäks löyty itelle kolme hametta, tai no se yks oli sellai tunika, 
sitte Söörille sortsit, 
ja maailman sulosin lapsen retrohattu! 
Meil ny ei moiselle kyl o käyttöö, 
mut ehä mä MITENKÄÄ voinu jättää tota sinne!!!

Myöhemmi päiväl aatteli et käyn pikkuse pyöräileepöhveltää josai.
Kieppasin vanhempie luona, 
ja lähtiessä nyppäsin parit vehkat mukaa takapihalta.
Siinäpä mä sitte poljin vinhaa vauhtia mäkee alas 
rempoen toisella kädellä hametta alemmas, 
ja toisella yritin pitää kurssia ja ohjata kulkua pois ojanpenkoilta. 
Ja toi paperipussi keikku pyörän sarvessa, 
mutta ihme kyllä, kukat säily ehjinä perille asti.

Kotona iskin ne partsille noihi lasipulloihi joita ostin kirppareilta.
Nää pikkuset ruususet sai väistyä isommalta pöydältä, ja saivat si iha oman pöydän keittiön ylimääräsestä tuolista.
 Siellä ne nyt sitte pulloissaan törröttävät, piristävät vähä näkymiä. :)

Mietin että ehtisinkö tässä nyt ton naulakon kimppuun, 
mutta taidan jättää suosiolla ens viikolle...

 P.S. Toivottavasti nähdää taas perjantaina riemukarkeloinnin merkeissä! :D

-Korento-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!