torstai 24. marraskuuta 2011

Pitsikiviä ja piäntä ehtoopurtavaa

Kerttu piän, voi ku mu nii käy sääli ku sä oot jo nii kovi pitkää ollu tosi kipeenä.
Toivottavasti nytte saamas lääkkeet oikeesti auttas, edelliset ku oli yhtä tyhjän kans.

Tääl ollaa ahkeroitu ja askarreltu kivie parissa.
Ne vaa oli nii rassukoi, 
näyttivät nii surullisilta ja palelevilta et mä halusi pukee ne näteiks.
Mussa kato heräs joku sisäine semmoi... 
Meinasi sanoo Loomanni Teuvo mut se taitaa olla enempi sisustuspuale miähi. 
Eiku kai hää jotai kretonkei kans tekee. 
No iha sama mitä tekee, pois Teuvo minusta!

Arvaa kahdesti soiko päässä Helsinki City Boy..? AI TAIVAS!!!

 Mä sijoti nää herttasuude multihuipentumat eteise lattial maitokannu ja pärekori seuraa.


Sööriki tykkäs näistä! "Tulipa niistä nättejä!" :D
 Mä ähräsi meil iltapalaa.





Mulle mä laiti keksilajitelma jonka iha itte lajitteli, 
ja si lisäks kaakoo.

Ja Sööri sai syätäväksee kaks lättyä omppuhillotäytteel, 
ja sai lisäks lipitellä tiikerin päiväuni-teetä.
Toi lautasel valunu ei o lättyrasvaa, vaa siin lirvahti täytettä! :)

Tällailee tänä iltana, katotaa mitä tulevina...
Parane PIAN!
Rakkaurella Korento.
Ja Sööriltä terveisiä!

4 kommenttia:

  1. Kulunut ilmaus mutta nuo kivet ovat yhtä aikaa kevyitä ja painavia :)

    VastaaPoista
  2. :) Joo tosiaa, enpä ollu laisinkaa moista keksiny, mut niihä nuo kyl o.

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tuo kivien "pitsittäminen"! Laitanpa idean tuumailuun :)
    Ja mukavaa kun piipahdit(te) blogissani :)

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos, mä tykkään iteki niistä tosi paljo, joteki vähä sellai söpösiä ja romanttisia. Ainaki olevinaa. :) Ja kuule hietzu, kiitokset vastavisiitistä! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!